2023. augusztus 2., szerda

Avatár readathon

A 2023 Avatár readaton inspirálta olvasáshoz is kitaláltam egy kis sztorit magamnak és úgy döntöttem megosztom veletek.
Egy félvér idomár a Földkirályságába felnőve sikeresen talált magának mestert, akinek zöld szalagját a hajába téve indulhatott el a képzésen. A szabadba kezdték egy zöld tekercsel, amit egy földalatti rágcsálóra kötöttek. Egy szürke patkány-egért kelletett elkapni, miközben eltanulta az alapokat. Akár csak az őseiknek éreznie kellett a földet és apró szikla meg föld darabokkal kezdte.
Az alapokhoz Atsuko Asano No. 6 3. (angol) olvastam a szabadba egy zöld hajgumival.
Az események csak úgy pörögnek, ez a fejezett egy érzelmi hullámvasút volt. Shion és Nezumi interakciói még mindig nagyon jók. Tetszetek az extrák és örültem, hogy nem abba a drámás hangulatba kellett lezárnom ezt a kötetet magamba. Eredetileg le akartam tenni és nem egybe elolvasni, de nem tudtam mert nem akartam egy drámás pillanatba otthagyni. Nem ez volt a kedvenc köttetem, túlsók szerepe volt Safu-nak és nem arra fókuszált, amit én szeretek ebbe a történetbe. A kutya tartóval való jelenetek is jók voltak és még mindig kedvelem Shion-t és Nezumi-t is. Kétség kívül folytatni fogom, már átéljem várom, hogy újra átéljem a kedvenc jeleneteim.
A tekercs visszaszerzése során a hegyekbe kötött ki, a tekerccsel a kezébe, ami az alapokat is tartalmazta talált egy tojást. Nem ismerve a tojás kilétét vette magához, ami miatt üldözni kezdték őt. Így vált egy pillanat alatt üldözőből üldözötté. A helyi banditákkal felvéve a harcot tanulta meg a fém hajlítást, aztán a hegy kristályait használva húzót maga köré barikádot végül sikeresen felszökött egy karavánra, ahol álomba merült a tojással a karjaiba. Mikor felébredt egy sivatagba találta magát és az előzőből tanulva elrejtette a tojást. A helyiektől tanulta meg a homok idomítást és siklott a homok vitorlásokon. Gyíkokkal váltott üzentetett a családjával, akik megnyugodhattak. Aztán a tojásból kitört és egy apró sárkány bébi bujt ki belőle, tudva az apró teremtmény értékét hagyta el a homok népét az este biztonságába. A családjának is csak egy üzenetet hagyott, amibe biztosította őket a visszatéréséről. A sivatagból kivezető úton segített az apró sárkánynak megtanulni repülni, így ő maga is elsajátítva a repülés és a tornádó képességének elméletét.
A képességeket és elméletet Mizuho Kusanagi Yona of the Dawn 2. sajátítottam el.
Jól eset, még mindig olyan magával ragadó. Szép a megrajzolás, jó karakterek, meg mosolyogtató és harci jelenetek mind szívhez szóló. Szeretem, hogy ennyire hatással van rám és ilyen kellemes érzéseket, hagy maga után. Nincs kétség afelől, hogy folytatni fogom.
Aztán pedig jött a tűz alapjai, amit saját ételük megsütésével kezdet. Aztán a sárkánnyal közösen sajátította el a láng fortélyait. Életébe először lehetett az aminek született a föld és tűz gyermeke, egy félvér. A föld hajlítással készített menedéket és kisebb munkákat vállalva szerzet pénzt, miközben bundával álcázta a sárkány valódi kilétét.
A tűz alapjához a Hino Matsuri Vampire Knight 5 kötetét olvastam, főztem és pirosat viseltem.
Furcsa érzés volt ilyen hosszú idő után visszatérni ehhez a manga-hoz, történethez. Mivel nem tudtam értelmes áron megtalálni a magyar változatot, úgy döntöttem angolul folytatom. Végül a szülinapomra kaptam meg ajándékként, aminek nagyon örültem mert vége folytathattam a sztorit. Vissza kellett lapoznom az előző kötetbe is, hogy vissza rázódjak és értsem hol tartottam. A kötetnek még mindig nagyon szép megrajzolása és karakterei vannak, kicsit vissza is jött az anime hangulata és érzései. Zero még mindig egy csodálatos karakter. Yuki-t és Kaname-t nem kedvelem annyira. És bár nem ez volt a kedvenc részem az anime-be sem, azért voltak jó részek. Sajnálom, hogy Shizuo és Ichiro kapcsolata nem kapott több időt.
A sárkány jelenléte elkerülhetetlenül harcokkal járult és a tűz népe is bérgyilkosokat küldött rájuk. A támadás elleni védekezés során ő maga is képtelen volt elsajátítani a robbanás képességét. Lenyűgözve a tanulékonyságától meghívást nyert egy titkos estélyre, aminek az alaksorába próbára tették, hogy érdemese e a tanításra. A sikeres próba nem csak egy hovatartozást adott félvérként hanem a villám idomítás képességéhez is hozzá juttatta őt. Energia olvasás a sebek miatt végül pedig a kék tüzet is elsajátította a társaságtól. Az új képességeivel felvértezve és a sárkánnyal az oldalán hamar a társaság nagy harcosává vált, akit tiszteltek. A családjával pedig örült annak, hogy viszont láthatták őt és újra együtt lehetek. Happy End.
A képességekhez pedig Hino Matsuri Vampire Knight 6 kötetét olvastam el. Ami 90 százalékos a molyon, elég nagy része kék a ruha miatt, a műfajok közt ott van a romantikus és szemek is vannak rajta.
A megrajzolás most is olyan minőségi mint eddig. A kötet felemás érzéseket hagyott bennem, az egymás után jövo események és a Yuki központú jelenetek miatt. Yuki önzősége és Zero hallgatása sem segít az ügyön. A karakterek interakciója közül Kaname és Zero-je emelkedett ki. Az animébe jobban átjöttek ezek a jelenetek vagy csak az emlékeim szépítik meg. De tudom, hogy annak idején se szeretem annyira ezt a szálat. A történet lassan elér, arra a pontra ahol az Anime abba maradt. Nem tudom meddig fogom folytatni a történetet.
Végül csak a föld idomár létett fejeztem be a kihívás két hete alatt és a tűz idomár létet saját időpontba 31ikén zártam, nem akarva erőltetni az olvasást. A kettő elem tanulása amúgy se lett volna szabályos az eredeti kihívásban, szóval nem bánnom, hogy így sikerült. A lezárás kicsit felemás érzéseket hagyott bennem és a történet se lett olyan jó. Remélem azért add valamit azoknak akik olvassák és követhető maradt a mini történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése